Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Nem találom egy korábbi rendelésem számláját, van lehetőség a pótlásra?

Előre fizetés esetén az előlegről kiállított számla minden esetben a végszámlával együtt átadásra kerül személyesen az átvételkor, vagy hozzácsomagoljuk a házhozszállítással kért csomagodhoz.

Ha nem találod és szükséged lenne rá, kérjük, hogy még egyszer nézd át a terméked dobozát (különös figyelmet fordítva a csomagoláson található tasakra), vagy vedd fel a kapcsolatot velünk a weboldalunk Ügyfélszolgálat menüjén keresztül számlázási adataid megadásával!


Hasznosnak találtad az információt?

249 emberből 200 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései