Gyakran ismételt kérdések

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel vagy egy tartozék, mi a teendőm?

Elsősorban kiemelten kérünk, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy a boltosnál!

Ha átvizsgáltad és valóban hiányos a csomag, akkor kérjük, hogy mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot a weboldalunk Ügyfélszolgálat menüjén keresztül! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányos termék cikkszámát!


Hasznosnak találtad az információt?

301 emberből 208 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései