Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Tudom-e a csomagom kiszállításának napját módosítani, esetleg időzíteni a kiszállítás napját?

Rendelésed beérkezését követően ügyfélszolgálati munkatársaink véglegesítik azt, majd ezt követően átkerül a logisztikai osztályunkhoz, ahol összekészítik a csomagot. Ennek következtében a továbbiakban ügyfélszolgálati munkatársainknak nincs ráhatása a logisztikai részleg munkájára, így nem áll módunkban módosítani a kiszállítás napját.

Miután e-mailben visszaigazoltuk, hogy a csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk egy e-mailt, melyben megtalálod a futárcég nevét, valamint ügyfélszolgálatának telefonos elérhetőségét is. Amint a csomagodat a futárszolgálat felvette, a pontos átvételi időponttal kapcsolatosan ők fognak értesíteni téged, de te is érdeklődhetsz náluk a megadott elérhetőségeken. Kérlek, minden esetben a futárcéget keresd a kiszállítás részleteivel kapcsolatosan!

Pontos kiszállítási időpontot nem tudsz kérni, minden esetben a csomagod összeállítása után 24-72h alatt lesz kiszállítva az. A futár esetleges késedelméért nem tudunk felelősséget vállalni, de igyekszünk megbízható szállítókkal együttműködni!


Hasznosnak találtad az információt?

287 emberből 208 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései