Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

Rendelésed állapotáról folyamatosan email-ben tájékoztatunk. Ha házhozszállítással kérted rendelésed teljesítését, akkor kaptál tőlünk egy email-t, amikor a futár felvette tőlünk a csomagot. Ebben az email-ben találod a csomagod azonosítóját, melyet nyomon tudsz követni egy kattintással. Amennyiben ez nem működik, úgy a levélben megtalálod a futárcég elérhetőségét, kérjük vedd fel velük a kapcsolatot! Ha nem jártál sikerrel, kérjük mindenképp jelezz nekünk az Ügyfélszolgálat menüponton keresztül!!


Hasznosnak találtad az információt?

245 emberből 209 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései