Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Megoldható-e a pontos időpontra való szállítás?

Cégünk szerződött futárcéggel szállíttat, így nincs közvetlen ráhatásunk a pontos szállítási időpontra. A csomag felvételét követően emailben tájékoztatunk arról, hogy hogyan tudod nyomon követni a csomagodat és elküldjük a futárcég elérhetőségét is! A futár minden esetben előzetesen telefonon fog értesíteni téged a várható kézbesítés időpontjáról. A szállítási időpont módosításával kapcsolatban a futárszolgálattal vedd fel a kapcsolatot, ők tudják ezt a leggyorsabban módosítani!


Hasznosnak találtad az információt?

219 emberből 158 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései