Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Másik üzletben szeretném átvenni a rendelésemet, mi a teendőm?

A weboldalunkon minden termékünknél láthatod, hogy épp melyik üzletünkben van belőle készleten. Miután kosárba tetted, kiválaszthatod, hogy hol szeretnéd átvenni. Ha az általad kiválasztott boltunkban nincs készleten a termékből, akkor pár munkanap alatt oda tudjuk neked szállítani. Ha sürgősen át szeretnéd venni a rendelésed, akkor azt javasoljuk, hogy azt az üzletünket válaszd a rendelés leadásakor, amelyikben van készleten a kinézett termékből.

Természetesen van lehetőség arra is, hogy egy már korábban leadott rendelés átvételi helyét módosítsd, ehhez vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal email-en keresztül és módosítjuk a rendelésedet!


Hasznosnak találtad az információt?

154 emberből 146 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései