Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Már élő megrendelésemben módosítani szeretném a szállítási/számlázási címet, hogyan és meddig tehetem meg?

Rendelésed állapotáról folyamatosan email-ben tájékoztatunk. Ezekben a levelekben megkapod a hozzáférést az online rendelés követő felületünkhöz! Ezen felületen tudod módosítani többek közt a szállítási és a számlázási címet is. Kérjük keresd elő levelezésedben a visszaigazolásunkat és abban kattints az "Ide kattintva követheted rendelésed állapotát" zöld gombra! A szállítási illetve a számlázási címet csak a csomag összekészítéséig tudjuk módosítani, miután átadtuk a futárnak, már nincs lehetőséged változtatni rajta.

Amennyiben mégis ekkor szeretnél más szállítási címet kérni, úgy kérjük vedd fel a kapcsolatot a futárcéggel az email-ben megküldött elérhetőségeken. Ha előre utalással fizettél, akkor az utalást követően már nincs lehetőséged a számlázási címet módosítani.


Hasznosnak találtad az információt?

342 emberből 264 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései