Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát! Amennyiben nem a Te csomagod érkezett, akkor ne vedd át, hanem jelezd ügyfélszolgálatunk felé a reklamacio@ventil.hu email címen! Ha mégis átvetted, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve - ha ismered - a tévesen szállított csomag azonosítóját, esetleg csomagszámát! Előre is köszönjük!


Hasznosnak találtad az információt?

308 emberből 232 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései