Gyakran ismételt kérdések

Meghibásodott a készülékem, mi a teendőm?

Ha elromlott a megvásárolt terméked, kérjük, juttasd el a hivatalos márkaszervizbe! Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel és hogy megvan-e a számlád! (Léteznek olyan termékek, melyeknek nincs külön jótállási jegyük, hanem a számla meglétével érvényesíthető a garancia.)

Több gyártónál az érvényes garancia feltétele, hogy a készüléket a márkaszervíz üzemelje be, ezért beszerelés/beüzemelés előtt alaposan tanulmányozd a készülékhez kapott garanciajegyet, amin a garanciális feltételek fel vannak tüntetve! A gyártói garancia sok esetben csak a beüzemelést követően lép életbe!

A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy közvetlenül a márkaszervizhez fordulj! Előfordulhat olyan termék, melynek szervizét a Ventil Kft. végzi, ezen termékkörök szintén megtalálhatóak a márkaszervizek listájában.

A márkaszervizek listáját ide kattintva találod.


Hasznosnak találtad az információt?

351 emberből 234 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései