Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Miért nem tudom kiválasztani a házhozszállítást bizonyos termékeknél?

Webáruházunkban szerepelnek olyan törékeny, sérülékeny termékek (pl. kandallók, kályhák, nagy méretű tárolók), amiket futárszolgálattal nem tudunk küldeni, mivel nem garantálható, hogy sérülés mentesen érkeznek házhoz. Ha egy termék nem szállítható, azt minden esetben a termék adatlapján és kosárba tétel esetén a kosároldalon is jelöljük.

Ezeket a termékeket természetesen személyesen bármelyik szaküzletünkben meg lehet vásárolni és át lehet venni.


Hasznosnak találtad az információt?

266 emberből 203 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései